پزشکی

در این وبلاگ مطالب و موضوعات به روز پزشکی برای شما قرار داده خواهد شد

پزشکی

در این وبلاگ مطالب و موضوعات به روز پزشکی برای شما قرار داده خواهد شد

ترک دندان چه طور ایجاد می‌گردد؟

یکی از مشکلاتی که می‌تواند بر روی اعصاب انسان تاثیرگذار باشد بدون تردید اتفاقاتی است که برای دندان‌ها خواهد افتاد، ترک دندان می‌تواند در جویدن غذاهای سخت مشکلاتی را ایجاد نماید، این یک وضعیت شایع بوده و علت اصلی از دست رفتن دندان در کشورهای صنعتی به حساب می‌آید. در این مقاله قصد داریم ترک دندان و مشکلات ناشی از آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

 
ادامه مطلب ...

بیماری آرتریت تاکایاسو و بررسی کامل آن

آرتریت تاکایاسو یک بیماری عروقی خونی بوده و معمولا منجر به آسیب‌دیدگی آئورت می‌شود، همانطور که می‌دانید آئورت بزرگترین شریان در بدن انسان است، این مسئله می‌تواند بر روی دیگر شریان‌های بزرگ بدن شما تاثیرگذار باشد و آن‌ها را تضعیف نماید. بیماری آرتریت تاکایاسو نمونه‌ای از واسکولیت بوده و مجموعه‌ای از شرایطی است که موجب التهاب رگ‌های خونی می‌شود.

 
ادامه مطلب ...

اطلاعاتی در رابطه با آلرژی آناناس

واکنش آلرژیک به آناناس می‌تواند با خوردن مقدار کمی از میوه و یا نوشیدن مقداری از آب آن ایجاد گردد، این واکنش حتی ممکن است از طریق تماس با آناناس هم شکل گیرد. در رابطه با آلرژی آناناس باید گفت که نسبت به سایر آلرژی‌ها کمتر اتفاق خواهد افتاد اما اگر ایجاد شود می‌تواند خطرات زیادی را به بار آورد. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل آلرژی آناناس بپردازیم.

 
ادامه مطلب ...

کمبود هورمون تستوسترون

تستوسترون یک نوع هورمون جنسی بوده که غالبا بیشترین تاثیر را در مردان داشته و در زنان به مقدار اندکی وجود دارد. در صورتی که یک مرد دارای سطوح پایینی از هورمون تستوسترون باشد مسلما با مشکلاتی در زمینه نعوظ و مسائل جنسی مواجه خواهد شد، در این مقاله قصد داریم به بررسی هورمون تستوسترون و تاثیرات مقادیر کم آن در مردان بپردازیم.

 
ادامه مطلب ...

خواص گل مریم چیست؟

گل مریم از گل‌های زیبایی است که دارای عطر زیاد و فوق العاده خوشبویی است. این گل از آفریده‌های بسیار زیبای خداوند است که وجود آن در خانه می‌تواند باعث شادابی و طراوت اهل خانواده شود. برای پرورش هر گل و گیاهی باید با فوت و فن‌های پرورش آن آشنا بود، به همین دلیل در این مقاله سعی داریم تا شما را با پرورش گل مریم آشنا کنیم.

 
ادامه مطلب ...