پزشکی

در این وبلاگ مطالب و موضوعات به روز پزشکی برای شما قرار داده خواهد شد

پزشکی

در این وبلاگ مطالب و موضوعات به روز پزشکی برای شما قرار داده خواهد شد

عفونت سینوسی

عفونت سینوسی که به عنوان سینوزیت یا رینوسینوزیت نیز نامیده می‌شود، نوعی التهاب بافتی بوده که حفره‌های سینوسی را پوشش می‌دهد. سینوزیت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های تشخیصی در ایالات متحده بوده و سالانه تقریبا 16 درصد از جمعیت بزرگسال را تحت تاثیر قرار خود می‌دهد. سینوس یک سیستم متصل به حفره‌های پر از هوا است که در جمجمه قرار دارد.

  ادامه مطلب ...

انواع بافت مو

در سالهای اخیر انواع مدل های بافت مو به فهرست ارائه خدمات تخصصی در سالن های آرایشی اضافه شد، یکی از بهترین سبک های آرایش موها می باشد که در آن محدودیت سنی وجود ندارد. بافت مو برای آرایش موهای تمامی رده های سنی در خانم ها کاربرد داشته و از پرطرفدارترین شیوه های رایج در آرایشگاه هاست که توسط متخصص بافت کار برای علاقمندان انجام می شود.

  ادامه مطلب ...

بررسی آلرژی کیوی

میوه کیوی غنی شده از مواد مغذی می‌باشد و بومی کشور چین است. این میوه در سراسر جهان محبوب بوده و منبع خوبی از ویتامین C، آنتی اکسیدان، پتاسیم، منیزیم و فیبر می‌باشد. کیوی بسیار مفید و خوشمزه بوده اما برای کسانی که به آن آلرژی دارند می‌تواند خطرناک باشد. برای آگاهی از این موضوع علائم و نشانه‌هایی وجود داشته و برای جلوگیری از آن نیز راهکارهایی عنوان شده است، در حقیقت واکنش آلرژی کیوی ناشی از اختلال عملکرد سیستم ایمنی بدن می‌باشد.

 
ادامه مطلب ...